Tema, ki se obravnava tudi v 2. razredu. Pri načrtovanju izvedbe ure se je utrnila ideja: »Uvodna motivacija naj bo IGRA VLOG. Ena bo gospodinja iz začetka 20. stoletja, druga iz današnjih časov.«
Iz pogovora, ki sva ga odigrali, so učenci:
- spoznali delovni dan obeh žensk,
- iskali podobnosti, predvsem pa razlike,
- bili pozorni na govor in izbrane besede,
- primerjali predmete, ki so jih gospodinje uporabljale nekoč in jih uporabljajo danes.
Manjkal ni niti kruh iz krušne peči.
Rezultat:
- Učenci so z zanimanjem sledili učni uri. Dosegli zastavljene cilje.
- Kljub polnemu razredu (44 učencev), ni bilo težav z disciplino.
- Zadovoljni učiteljici.
Hvala vsem kolegicam, ki ste tej uri dodale svoj prispevek (kruh, kostume, predmete, fotografiranje), predvsem pa za spodbudne besede in podporo.
Še en dokaz, da na osnovni šoli Karla Destovnika-Kajuha Šoštanj znamo in zmoremo uspešno timsko delati.
Petra Teržan, prof.
Lilijana Ograjenšek, prof.
(Skupno 329 obiskov, današnjih obiskov 1)