1. d

1. teden
2. teden
3. teden
4. teden
5. teden
6. teden
7. teden

8. teden:
Računanje je igra 1

Rešene nagradne kupone fotografirajte s telefonom in pošljite po elektronski
pošti, do 15. maja, na naslov ri5@antus.si

PONEDELJEK

TOREK:

KD – Igramo se gledališče oz. prenos projekcije: LutkovnoGledalisce

SREDA

ČETRTEK

PETEK

 

7. teden:

PONEDELJEK

TOREK

SREDA

ČETRTEK: Športni dan – Medgeneracijske igre

PETEK

 

Prvomajske počitnice

 

6. teden:

PONEDELJEK

TOREK

SREDA: TD – Promet

 

ČETRTEK

MAT_UTRJEVANJE

GUM1r

 

PETEK

 

5. teden:

TOREK

SREDA

ČETRTEK

PETEK
4. teden:

PONEDELJEK
TOREK (op. 650 MB)

SREDA

ČETRTEK

PETEK, 10. 4. 2020, KD 1. r.: Šege in navade velikonočnega časa

 

3. teden:

PONEDELJEK: Športni dan

TOREK

SREDA

ČETRTEK

PETEK

 

2. teden: Torek Sreda Četrtek Petek

Ponedeljek

Torek (24. 3. 2020)

 MAT

GEOMETRIJSKA TELESA

Ponovimo znanje o geometrijskih telesih. (poiščite odpadno embalažo, ki ima obliko kvadra, kocke, valja in kroglo)

Učenci naj opišejo posamezni model geometrijskega telesa.

LIKI

Potrebujete (barvni papir, svinčnik, škarjice, model geometrijskega telesa)

Na barvni papir položite model kocke. S svinčnikom obrišete ploskev in izrežete po črti.

Vprašate: Kaj je nastalo na papirju? (naj vam predstavijo svoje poimenovanje) V kolikor ne dobite odgovora, ki ga pričakujete poveste, da je to KVADRAT.

Po enakem postopku pridobimo še ploskev kvadra za PRAVOKOTNIK, ravno ploskev valja za KROG in trikotno ploskev piramide za TRIKOTNIK.

Ogledamo si vse nastale oblike. Povemo, da so pravokotnik, kvadrat, krog in trikotnik LIKI.

Posnetek: https://drive.google.com/open?id=1kSJfVGFxNeoClJvChk0VljwEa33iwvAh

Naročite, da s PROSTO ROKO rišejo kvadrate, pravokotnike, trikotnike in kroge. Like izrežejo. (v eni od naslednjih ur se bodo seznanili z delom s šablono)

Like, ki so jih izrezali, razvrstijo v skupine glede na obliko. Poimenujejo like v posamezni skupini.

Delo v zvezku:

Napišejo naslov LIKI. Nalepijo vse štiri like, ki so jih obrisali in izrezali.

 

SLJ

V zvezek napišejo naslov vaja. Po nareku pišejo črke, zloge, besede, povedi.

K   O   V    L    J    M     T   N

LE   VO   JAKA   LETO   LENKA   JANKO

TO NI MLEKO.

ANKA IMA METLO.

Za starše: Pozorni bodite na obliko zapisa; učenci naj pišejo od črte do črte, upoštevajo naj poteznost zapisa (od leve proti desni, od zgoraj navzdol), spuščajo naj prazne vrstice, v pomoč si naj narišejo zvezdico.

  • Delo v DZ, str. 30, 31

Učenci, ki se še vedno mučijo z vezanjem glasov v besede vadijo branje 1. naloge v DZ, str. 30

Učenci, ki že berejo počasi, vezano, berejo poleg prve naloge še povedi 2. naloge, str. 30.

Učenci, ki so

že bralci, pa poleg povedi 2. naloge na str. 30, preberete še povedi pri nalogi z utežjo na str. 31. Pobarvajte sličice po navodilu.

Za konec »današnje ure« poimenujte sličice v skriti tabli v DZ str. 30, poiščite jo med razmetanimi črkami. Za vsako besedo, ki jo boste pobarvali, uporabite drugačno barvico.

LUM

Z risarskim/slikarskim materialom, ki ga imaš doma na voljo nariši/naslikaj CVETOČO VEJICO. Lahko je vejica grma, lahko cvetočega drevesa. Odlomi le eno. Najprej natančno opazuj (brsti, cvetovi). Nato začni z ustvarjanjem.

ŠPO

(Starši date otrokom navodilo, otroci ne da bi govorili, izvajajo naloge. Lahko se igrate doma ali zunaj. Če ste zunaj, se naj otroci razmigajo še s tekanjem, poskoki, počepi…)

 IGRA PANTOMIMA

Z gibi skušajte prikazati dano žival, človeka, predmet …

Si piščanček, ki se skuša izleči iz jajca. Ko ti to uspe, raziskuj svet na svojih negotovih

nogah.

Velikega psa pelješ na sprehod na vrvici, pes opazi mačko in se požene za njo.

Si mušica, ki leta naokrog. Pomotoma pristaneš na žvečilnem gumiju in se prilepiš.

Si lovec na leve, ki hodi po džungli. Kaj se zgodi, ko se srečata?

Si gasilec. Zaslišal si alarm, hitro obleči plašč, čelado in škornje. Z gasilskim avtom se odpelješ do požara. Gasiš, plezaš po lestvi, rešiš koga, ki je ujet.

Si ribič. Natakni črva na trnek, vrzi trnek v vodo. Ujel si veliko ribo, ki močno vleče,

pazi, da ti ne uide.

Zima je. Naredi sneženega moža, meči kepe v sošolce in se izmikaj njihovim kepam.

Smo v živalskem vrtu. Oponašaj različne živali.

SREDA (25. 3. 2020)

MAT

Poimenujte like, ki ste jih včeraj izrezali. Kako ste jih risali? (s prosto roko)

Like rišemo tudi s ŠABLONO. (v kolikor je nimate, boste delo s šablono nadoknadili v šoli)

Delo z ravnilom s šablono.

Na šabloni pokažite trikotnik, krog, kvadrat, pravokotnik. (otroci gotovijo, da sta na šabloni dva lika enake oblike, razlikujeta se po velikosti.)

Predstavimo, kako rišemo like s šablono; učenci skupaj z nami postavijo šablono:

šablono položimo na list,

držimo jo tako, da se ne premika in da vidimo črto, ki jo rišemo,

z barvico obrišemo obliko lika in nato pobarvamo lik.

(Opomba: Liki morajo biti pobarvani, sicer je to sklenjena črta.)

 

PRAVOKOTNIK

(Pozornost usmerimo na pravokotnik na šabloni.)

Pravokotnik poiščite med liki, ki ste jih izrezali iz barvnega papirja.

Opis – ima po dve nasprotni stranici enako dolgi.

Na list za vajo prostoročno narišite nekaj pravokotnikov (s svinčnikom). Nato vadite risanje s šablono (pobarvaj lik).

Poimenujte predmete v svoji okolici, ki imajo obliko pravokotnika (npr. slika, okno…)

DZ, str. 64

Reševanje nalog. Pozorni bodite na natančno delo s šablono. (V kolikor ne gre, vadite. Vaja dela mojstra!)

SPO

V ponedeljek ste s sprehoda prinesli šopek pomladanskih cvetlic. Učenci naj poimenujejo cvetlice.

V povezavi, ki vam jo pošiljam boste o teh cvetlicah pridobili še več znanja.

Prvi znanilci pomladi ppt

Predlagam, da za lažjo predstavo o tem, kako izgledajo čebulica, korenika in gomolj, na enem od naslednjih sprehodov vzamete vrtno orodje in izkopljete s podzemnim delom zvonček, trobentico in žafran.

Delo v zvezku:

Napišite naslov ZNANILCI POMLADI

Poiščite slike le-teh, lahko jih pa tudi narišete. V kolikor znate, pod sliko zapišite ime cvetlice.

 

SLJ

  1. marec ni običajen dan. Je dan, ko praznujejo naše mame, ta dan praznujemo MATERINSKI DAN.

Kako pokažeš mamici, da jo imaš rad-a?

S čim ji pričaraš nasmeh na obraz?

Komu je mamica par? Kako bi bilo očetu brez mamice?

Pesnik Niko Grafenauer je napisal hudomušno pesmico z naslovom MAMA.

MAMA

(Niko Grafenauer)
MAMA JE OD VSEH LJUDI
NAJBOLJŠA NA SVETU,
KER SE MI RADA SMEJI
IN KER JE PAR OČETU.

Z MAMO SE OČE POLJUBLJA,
Z NJO HODI SPAT IN Z NJO VSTAJA
IN KAR NAJPREJ JI OBLJUBLJA
VSE OD KRAJA.

Z NJO SE FOTOGRAFIRA,
OBJET PREKO RAME,
IN Z NJO SE PREPIRA,
KADAR SE VLEČE ZAME.

MAMA OČETU BERE MISLI
IN VSE NJEGOVE ŽELJE UGANE.
POMAGA MU, KADAR SO DNEVI KISLI,
ALI ČE Z LEVO NOGO VSTANE.

MAMA NE MORE BITI SAMA,
ALI IMETI ZA PAR KAKŠNEGA STRICA.
SAJ VSI VEMO, DA JE MAMA
BOLJŠA OČETOVA POLOVICA.

LE KAKO BI BILO OČETU
BREZ MAME,
KO BI GA LE POL HODILO PO SVETU
IN NIČ OSTALO ZAME?
Naloga:

Nariši risbico za mamico. Objemi jo. Povej ji, da jo imaš rad-a. Mamice to vedno rade slišimo.

Čudežna beseda MAMA
razložiti se ne da, zna jo le zašepetati glas
otroškega srca!

Drage mamice!

Ob današnjem prazniku vam želimo vse lepo učiteljice Mateja, Saša in Matejka
ČETRTEK D (26.  3. 2020 )

SLJ

Poigraj se z glasom R. Da bo bolj zanimivo, sledi povezavam.

BESEDE, KI SE ZAČNEJO NA GLAS R

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/r/kaj-hoce-lisica

KLIKNI NA SLIKO, ČE SLIŠIŠ GLAS R

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/r/poisci-sliko

RAZVRSTI SLIKE GLEDE NA GLAS R

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/r/kje-v-besedi

 

V DZ, str. 32, 33 na modri podlagi, poimenujte sličice in pobarvajte mesto, kjer se nahaja glas R v besedi.

Pogledate postopek zapisa črke R (povezava Lilibi.si, DZ, str. 32).

https://www.lilibi.si/solska-ulica/slovenscina/dezela-abc/tiskane-crke/r

Učenci vadijo pravilen zapis v zvezku. Zapišejo 5 besed s črko R (v zvezek).

 

SLJ

Pogovorite se o žepih v hlačah/krilu. Kaj se skriva v njih? Mogoče skriti zaklad? Mogoče pismo iz daljne dežele? (v otrocih prebudite radovednost, domišljijo)

Mogoče se v žepu skriva srebrn lešnik. Pesnica Anja Štefan je napisala pesem z naslovom V žepu imam srebrn lešnik.

Pesmico preberite.

Berilo, str. 66, 67

Učenci naj si ogledajo zapis pesmi.

Pokažejo, kje je zapisano ime pesnice in naslov.

Preštejemo kitice.

 

Ponovno branje pesmice po kiticah, pogovor.

  1. kitica

Kakšen je gozdni škrat?  Kje je dobil srebrne lešnike?

Iz srebrne folije naredijo srebrni lešnik.

Spodbudite otroke, naj povedo, kaj vse lahko pričarajo z lešniki.

Kakšen je grad, ki ga lahko pričaramo?

  1. kitica

Imate raje sončne dneve ali dež, ki prši iz megle? Zakaj?

Kdo so vile? Kako so oblečene? Kako hodijo? Kako govorijo?

Poznate kakšno pravljico, v kateri nastopajo vile?

  1. kitica

Kje je doma majhna miš?

Poznate še kakšno pravljico, v kateri je lonček dom živali? Kdo stanuje v njem?

 

Delo v zvezku:

 Zapis naslova v zvezku. Ilustracija pesmice.

 

MAT

Obravnava KVADRATA.

Delajte po postopku, ki sem ga opisala včeraj, za obravnavo pravokotnika.

Ko povadite risanje kvadrata, rešite naloge v DZ, str. 65.

 

PETEK

1d27. 3. 2020

 

1. teden: Torek Sreda Četrtek Petek

  1. D (16. 3. 2019)

SLJ

Vaja v pisanju po nareku

Učenci v zvezek zapišejo naslov NAREK in po nareku zapišejo črke, besede, povedi.

K  N  J  E  O  V

KOLO   OKNO   JAKA   VATA   VEJA   JAKNA

TO JE VLAK.

OMI JE IME IVANKA.

Po končanem nareku učenci pregledajo zapisano, popravijo napake.

Beri slikopis v DZ, str. 25.

 

SPO

Ponovite vrste družin (zapis v zvezku), učenci naj naštejejo člane svoje družine in jih v zvezek na stran, kjer imajo nalepljeno besedilo na temno DRUŽINA, narišejo.

Pogovorite se o času od otrokovega rojstva do danes (SEDANJOST), ko je že šolar. Oglejte si fotografije in ga seznanite o zanimivostih iz njegove PRETEKLOSTI (npr. kakšen je bil kot novorojenček, kaj je rad jedel, kdaj je zrasel prvi  zobek, kako je bilo, ko ste ga peljali prvič v vrtec….. )

ŠPO

Odpravite se na sprehod na bližnji hribček.

GUM

Prelistajte zvezek za GUM in ponovite obravnavane pesmice.

1. D (17. 3. 2020)

MAT

Ustno:

  • štej do 10 naprej in nazaj, po 2 naprej in nazaj
  • ustno seštevanje in odštevanje v obsegu do 10, vključno s številom 0
  • določanje predhodnika in naslednika

Reševanje računov v DZ, str. 60.

SLJ

Učenci iščejo besede, ki se začnejo, končajo in imajo na sredini glas L.

V DZ, str. 28, 29, na modri podlagi, poimenujejo sličice in pobarvajo mesto, kjer se nahaja glas L v besedi.

Pogledate postopek zapisa črke L (DZ, str. 28).

Učenci vadijo pravilen zapis v zvezku (po že ustaljenem postopku). Zapišejo 5 besed s črko L (v zvezek in DZ, str. 28).

LUM

Narišite risbico po lastni želji.

ŠPO

Pojdite v naravo. V kolikor imate možnost, s sabo nesite žogo, poiščite prostor, kjer jo boste lahko vodili z obema rokama, z eno roko. Vadite podajo z obema rokama, z eno roko…

    SREDA
  • D (18. 3. 2020)

SLJ

Z otroki se pogovarjate o dedku in babici. (pomagajte si z nalogami v berilu, str. 88)

Preberite pesmico Miroslava Košute O BABICI IN DEDKU, berilo, str. 88, odgovorite na vprašanja.

DRUŽINSKI KANON

·     Povemo: Ko sem bila majhna, sta mi starša rada brala pravljice. Največkrat sta mi povedala ali prebrala pravljico Rdeča kapica. Babica in mamica sta radi prepevali. Všeč mi je bila pesem Jaz imam pa goslice, zato smo jo največkrat prepevali. Mamica mi je povedala, da jo je pesem naučila njena mama.

·     Vodimo pogovor o branju v družini, npr. katere pravljice jim starši največkrat preberejo, katere pesmi največkrat  pojejo …

·     Spodbudimo učence, naj raziščejo literarni kanon svoje družine. Opravijo naj intervju z očetom in mamo. Vprašajo naj ju, katere pravljice sta jima pripovedovala njuna starša in njuni stari straši. Napišejo naj naslove pravljic in pesmi. Ko bo mogoče, naj učenci opravijo enak intervju s svojimi starimi straši. Nazadnje naj napišejo (ob pomoči), katere pravljice in pesmi sta jim pripovedovala in brala očka in mama, in katere dedek in babica. Nato naj sezname vseh treh generacij primerjajo. Ugotovili bodo, da se nekatere pravljice, pesmi ponavljajo, druge pa so v vsaki generaciji drugačne. Prve tvorijo torej družinski kanon. Nazadnje naj otroci naredijo seznam pravljic in pesmi, ki jih bodo zagotovo pripovedovali in brali svojim otrokom, ko bodo veliki.

Delo v zvezku;

LITERARNI KANON DRUŽINE

POGOVORI SE Z DRUŽINSKIMI ČLANI IN OPRAVI NALOGE.

NARIŠI ALI NAPIŠI NASLOVE TREH PRAVLJIC, KI STA JIH BABICA IN DEDEK PRIPOVEDOVALA ALI BRALA TVOJEMU OČKU ALI MAMICI, KO STA BILA MAJHNA.

 

NARIŠI ALI NAPIŠI NASLOVE TREH PRAVLJIC, KI STA JIH TVOJA BABICA IN DEDEK SLIŠALA OD SVOJIH STARŠEV.

 

NARIŠI ALI NAPIŠI NASLOVE TREH TVOJIH NAJLJUBŠIH PRAVLJIC, KI STA TI JIH BRALA ALI PRIPOVEDOVALA TVOJA STARŠA.

MAT

Kot v prejšnjem dnevu tudi danes otroci štejejo do 10 (naprej, nazaj), po 2 (naprej, nazaj).

Seštevajo in odštevajo v tem obsegu.

Iščejo predhodnika in naslednika; ustno, zapis v tabelo.

Primer:

PREDHODNIK ŠTEVILO NASLEDNIK
4
8
3

Matematične zgodbice;

Ustno sestavljajte besedilne naloge, npr. Učenci povedo račun in odgovorijo na vprašanje.

V skledi je 6 jabolk in 1 pomaranča. Koliko sadja je v skledi?

Na parkirišču je bilo 10 avtomobilov. 6 jih je odpeljalo. Koliko avtomobilov je še na parkirišču?

………..

DZ, str 61.

Ob sliki sestavijo matematične zgodbe.

Zastavijo vprašanja.

Sestavijo račune, jih napišejo in izračunajo.

SPO

DZ za SPO na portalu Lilibi.si. (ponavljamo sklop DRUŽINA)

  • Na str. 24/25 naj učenci poimenujejo osebe na sliki (ati, mama, otroci, teta, babica, sestrična….), kjer bodo ponovili poimenovanje sorodstvenih vezi.
  • Na str. 26 ponovite pravice in dolžnosti znotraj družine.
  • Učenci povedo, kaj smejo, ne smejo in kaj morajo.

ČETRTEK 1. D (19. 3. 2020)

SLJ

  • Učenci naštevajo naslove pravljic, ki jih poznajo. Naštejejo književne osebe, ki nastopajo v pravljicah.

Katere živali nastopajo v pravljicah?

V katerih nastopa volk? Je prijazen ali hudoben?

Spomnimo se pravljice Volk in sedem kozličkov (lahko jo tudi preberete na povezavi http://www.epravljice.si/volk-in-sedem-kozlickov.html), pogovorite se o vsebini.

(Katere književne osebe smo srečali v pravljici? Koliko je bilo književnih oseb? Koliko je bilo kozličkov? Zakaj so nekega jutra morali kozlički sami ostati doma? Kako jih je svarila mama? Kdo je prišel k njim? S kakšnim namenom je prišel? Kako je bilo, ko je volk prišel prvič? Kako je bilo, ko je volk prišel drugič? Kako je bilo, ko je volk prišel tretjič? Nato se je vrnila mama koza. Kakšen dom je našla? In kako se je pravljica končala?)

  • Pomislite, kaj bi se zgodilo, če bi volku ostrigli brke?

Učenci poslušajo radijsko igro za naslovom Volku ostrigli brke.

https://www.youtube.com/watch?v=Q4XuvOheIM4

AKTIVNOSTI PO POSLUŠANJU RADIJSKE IGRE.

Kako ste se počutili med poslušanjem radijske igre?

Kaj je značilno za radijsko igro? (radijska igra = igrana zvočna predstava)

Kje se je pravljica dogajala? Kako to veste?

Kaj se je najprej dogajalo v gozdu?

Kaj se je dogajalo pri levu doma?

Kaj se je na koncu dogajalo spet v gozdu?

Katere osebe so nastopale v radijski igri?

Kakšna je bila lisica? Zakaj se je lisica maščevala volku?

Pripovedujejo o značajskih lastnostih volka. Povedo tudi, kaj jim pomeni izraz »tožibaba«.

Povemo, da je pravljica Volku ostrigli brke rezijanska pravljica. Na zemljevidu pokažemo, kje je Rezija.

DELO V ZVEZKU:

V zvezek napišite naslov VOLKU OSTRIGLI BRKE. Učenci odlomek ilustrirajo.

 

MAT

Kot v prejšnjih dneh utrjujete seštevanje in odštevanje do 10…..

Delo s konkretnim materialom; (izberite katerikoli material)

  • Na mizo naj učenci postavijo 4 rdeče lego kocke in dodajo 3 modre.

Koliko je vseh kock? Ubesedijo situacijo, povedo račun in ga izračunajo.

4 + 3 = 7

  • Od vseh lego kock, ki so jih nastavili, odvzamejo 3 modre. Koliko rdečih je ostalo? Povedo račun in ga izračunajo.

7 – 3 = 4

Ponovimo situacijo. (Imeli smo 7 lego kock, odvzeli smo 3, ostale so 4)

Preberemo oba računa in ju primerjamo. Ugotovijo, da je prvi račun seštevanja, drugi pa račun odštevanja. V obeh računih so ista števila, na različnih mestih (učenci ugotovijo, da je v računu odštevanja največje število vedno na prvem mestu).

             4 + 3 = 7, ker je 7 – 3 = 4

Naredite še nekaj podobnih primerov.

DZ 2, str. 62

Preberite naslov. Učenci ubesedijo nalogi na modri podlagi.

Rešijo slikovne naloge, str. 62, 63 (s svečami in jabolki).
PETEK – D (20. 3. 2020)

SLJ

  • DZ, str. 28

Poimenovanje sličic, zapis zadnje črke besede v okence. Z nastalo besedo dopolni poved. (Kaj je na mizi?)

Branje besed (pozorni bodite na vezanje glasov)

  • DZ, str. 29

Branje povedi (naloga z zvezdico). Učenci, ki že berejo, preberejo nalogo z utežjo.

Delo v zvezku: (naslov PREPIS)

Prepišejo povedi na str. 29 (naloga z zvezdico).

Tisti, ki zmorejo, rešijo še dodatno nalogo (dopolni povedi).

 

MAT

Še vedno utrjujejo števila do 10, računanje, predhodnik, naslednik…(ustno)

Ponovimo včerajšnjo snov, kjer učenci vidijo, da sta seštevanje in odštevanje nasprotni računski operaciji.

Npr.

Imamo 2 jabolki, dodamo 7 hrušk. Koliko je vseh sadežev?

2 + 7 = 9

Od devetih sadežev odvzamemo 7 hrušk. Koliko ostane jabolk?

9 – 7 = 2

 

2 + 7 = 9, ker je 9 – 7 = 2

 

(naredite lahko nekaj primerov)

  • DZ, str. 63

Druga, tretja, četrta naloga

Preberite navodilo pri vsaki nalogi in jih primerjajte.

Pogovorite se o reševanju nalog – kateri račun bomo napisali pri računu seštevanja, katerega pri računu odštevanja?

Učenci samostojno izračunajo račune in zapišejo ustrezen račun na črto.

ŠPO

Odpravite se na bližnji hrib (tekajte, poskakujte sonožno, po levi, desni nogi, hopsajte….). Na cilju se ustavite in s starši, sestrami, brati…razmigajte telo (vrat, ramena, boke, raztegnite noge, delajte počepe…)

Med potjo opazujte naravo v tem času, njeno spreminjanje. V prihodnjem tednu se bomo začeli »pogovarjati« o pomladi.

 

SPO

Prejšnjo »uro« ste ponovili znanje o družini.

Danes boste ponovili dele dneva in se pogovorili o aktivnostih v posameznih delih (jutro, dopoldne, opoldne, popoldne, zvečer, noč). Glede na čas, ki ga sedaj imate, pa ga izkoristite, da se seznanijo z aktivnostmi, ki jih opravljate v času, ko so vaši otroci v šoli. Učenci bodo videli, da ljudje različno preživljamo posamezne dele dneva. Naj naštejejo tudi svoje dejavnosti v/izven šole ter poimenujejo dan, ko »to« dejavnost imajo.

Ob tem, ko se boste pogovarjali katere aktivnosti/obveznosti imate vi tekom tedna in vaši otroci, pa ponovite še dneve v tednu. Postavljajte jih vprašanja: Kateri dan je danes? Kateri bo jutri? Če je danes sreda, kateri dan bo pojutrišnjem? Kateri dan je bil predvčerajšnjim?

Naloga:

Zvečer se člani družine pozabavajte ob vam najljubši družabni igri.

GUM

Prelistajte zvezek za GUM, ponovite besedila pesmic. V kolikor menite, da bi lahko kateri od ilustracij kaj dodali, jo dopolnili, to tudi storite.

Naslednji teden pa sledijo nove pesmice…

OSTANITE ZDRAVI!

Pozdravček od učiteljice Mateje in Saše…

(Skupno 3.327 obiskov, današnjih obiskov 1)