1. teden
2. teden
3. teden
4. teden
5. teden
6. teden
7. teden
8. teden
9. teden
10. teden: 25-29. 5. 2020: 4. b – 10. teden
9. teden: 18.05. – 22.05.2020: 4. b – 9. teden
8. teden: Teden od 11. 5. do 15. 5.
MATEMATIKA
- Pisno množenje z enomestnim številom z dvojnim prehodom
Na interaktivnem gradivu Radovednih 5 si oglej postopek pisnega množenja z dvojnim prehodom po korakih (modra ikona)
Reši naloge na strani 41 (1. naloga) ter besedilno nalogo strani 42. Rešitve preveri s pomočjo rešitev. Računaj
pisno.
- Utrjevanje pisnega množenja
Reši naloge v zbirki nalog za matematiko na strani 53. Rešitve preveri.
- Utrjevanje pisnega množenja
Reši naloge v zbirki nalog za matematiko na strani 54. Pri 3. nalogi se spomni sestavljenih računov (množenje ima prednost pred seštevanjem in odštevanjem, oklepaj…). Rešitve preveri.
- Ponavljanje
Ob nalogah na strani 56, v zbirki ponovi celotno snov.
SLOVENŠČINA
- Kako se pogovarjamo po telefonu
SDZ stran 96 – 98, razmisli in ustno odgovori na vprašanja pri 1. in 2. nalogi na strani96. Reši 3. nalogo na strani 97, odgovore napiši v zvezek. V SDZ na strani 98 pri 4. nalogi zapiši pogovor.
- Kako se pogovarjamo po telefonu
Na portalu radovednih 5 si oglej posnetek in reši naloge v SDZ na strani 99 in 100. Odgovore pri 9. in 11. nalogi napiši v zvezek. Če imaš težave pri 11. nalogi mi napiši. Dopolni tudi rumeni okvirček na strani 101.
- Dim Zupan: Tri zvezdice Drekca Pekca in Pukca Smukca, str. 68
Preberi odlomek v berilu. Izberi si nalogo (en, dva, tri odgovori ti ali nič lažjega) in jo reši.
DRUŽBA
- Potrebujemo različne dejavnosti (učbenik stran 60)
Preberi snov, oglej si interaktivna gradiva Radovednih 5. Reši naloge v SDZ stran 72, 73 (3. nalogo). V zvezek napiši naslov Kaj so dejavnosti, reši nalogo na Radovednih 5(poveži dejavnost, pridelek, storitev, izdelek) ikona svinčnik. Nalogo pošlji.
NIT
- Ločevanje snovi
Oglej si interaktivna gradiva Radovednih 5 (dva posnetka). V zvezek pisno dgovori na tri vprašanja v učbeniku stran 89.
GUM
- Opera
Interaktivno gradivo Radovednih 5: Opera Čarobna piščal, preberi kratko vsebino, v zvezek prepiši Papagenovo predstavitveno pesem (interaktivno gradivo DZ stran 44) in jo ob posnetku zapoj.
LUM: “DEŽNIK”, KIPARSTVO, SLIKARSTVO IN RISANJE
7. teden: Teden od 4. 5. do 8. 5.
MATEMATIKA
- Pisno množenje z enomestnim številom brez prehoda
Preden začneš ponovi poštevanko. Preberi strip v SDZ str. 37. Zelo natančno in večkrat si preberi razlago snovi v SDZ na strani 38, zelo pomembna so sporočila v oblačkih. Nato si na interaktivnem gradivu Radovednih 5 oglej postopek pisnega množenja po korakih (modra ikona-spirala).
Reši naloge na strani 39 (1. in 2. nalogo) ter na strani 40 (3. nalogo), rešitve preveri.
- Račune prepiši v zvezek in jih reši. Ne pozabi: črte rišemo z ravnilom, rezultat dvakrat podčrtaj. Nalogo pošlji.
2131 ∙ 3 4021 ∙ 2 8425 ∙ 1 414 ∙ 2 321 ∙ 3
- Pisno množenje s prehodom (enojni prehod)
Zelo natančno in večkrat si preberi razlago snovi v SDZ na strani 40. Nato si na interaktivnem gradivu Radovednih 5 večkrat oglej postopek pisnega množenja s prehodom po korakih ( modra ikona-spirala)
Reši 1. nalogo na strani 41. Rešitve preveri.
- Račune prepiši v zvezek in jih reši. Nalogo pošlji.
4 3 5 1 ∙ 2 3 2 3 9 ∙ 3 2 4 1 7 ∙ 4 1 0 7 6 ∙ 8
7 2 5 5 ∙ 1 1 4 0 8 ∙ 5 1 0 0 6 ∙ 9 1 5 9 0 ∙ 6
SLOVENŠČINA
- Utrjevanje in ponavljanje: govorni nastop (opis poklica)
- Ocenjevanje
DRUŽBA
- Ljudje smo največji preoblikovalci pokrajine (učbenik stran 57)
Preberi snov, oglej si interaktivna gradiva Radovednih 5. Reši naloge v SDZ stran 68, 69. Pomagaj si s sliko na Radovednih 5 (ikona svinčnik)
NIT
- Zmesi lahko ločujemo
Oglej si interaktivna gradiva Radovednih 5 (posnetek). V zvezek napiši naslov, izpiši ključne besede in napiši, kaj pomenijo (npr. zmes je lahko mešanica plinov, tekočin ali trdnih snovi, če med različnimi snovmi v zmesi poteče kemična reakcija nastane nova snov- marmelada….). Nalogo pošlji.
GUM
- Opera
Interaktivno gradivo Radovednih 5: SDZ str. 40-preberi besedilo. Nato poslušaj posnetek, v zvezek reši nalogo (ikona svinčnik). Poslušaj še posnetka pod rubriko operni pevci. Nalogo pošlji.
LUM: RISANJE, črtna risba po opazovanju, “METULJ”
Prvomajske počitnice
MATEMATIKA
- Vzorci, SDZ stran 69,70
Na interaktivnem gradivu Radovednih 5 poišči povzetek o simetriji in vzorcih (moram vedeti, zelena tabla) in povzetka prepiši v zvezek.
- Ponavljanje in utrjevanje (telesa in liki): zbirka nalog str. 57, 58
- Ponavljanje in utrjevanje (skladnost): zbirka nalog str. 59
- Ponavljanje in utrjevanje (simetrija): zbirka nalog str. 60
SLOVENŠČINA
- Vandot: Kekec nad samotnim breznom (Odlomek besedila najdeš v berilu na Portalu radovednih 5). Najprej reši dejavnosti pred branjem in preberi besedilo o avtorju.
- Preberi odlomek v berilu (stran 136,137) in reši naloge v rubriki dejavnosti po branju. Odgovore v celih povedih napiši v zvezek.
- Preverjanje znanja (prošnja, zahvala, opravičilo)
DRUŽBA
- Del pokrajine smo tudi mi (Učbenik str. 56): preberi besedilo, oglej si fotografijo.
V interaktivnem gradivu z multimedijsko vsebino poišči zgornji naslov, ga napiši v zvezek reši nalogo (ikona svinčnik).
GLASBENA UMETNOST
- Na šolski spletni strani pod zavihkom pouk na daljavo poišči glasbeni izziv 3 .r – 9.r, preglej povezave
(reši križanko, zapleši..)
LUM: RISANJE, STRIP, “MOJE SANJE”
SREDA: TD PROMET – Navodila
Praktični del: Avtomobilček na balon
Torek, LUM: ARHITEKTURA , notranji in zunanji prostor, “PRAVLJIČNA HIŠKA”
SLOVENŠČINA (14. 4. – 17 .4.)
- Kako izrekamo opravičilo? SDZ str. 88 -91
Natančno preberi besedila v oblačkih in kratko odgovori na vprašanja pri 1. nalogi.
- in 3. nalogo reši ustno. Pri 4. nalogi pod vsako fotografijo napiši, kaj izražajo osebe. Preberi besedilo v oblačkih in ustno odgovori. Dopolni rumeni okvirček.
- Kako pišemo opravičilo in kaj vse napišemo v njem? SDZ stran 92,93
- nalogo reši ustno. Pri 2. nalogi odgovore napiši v zvezek. Pri 3. nalogi upoštevaj navodila junakov v oblačkih, na vprašanja kratko odgovori v DZ.
- Kako pišemo opravičilo in kaj vse napišemo v njem? SDZ stran 94 – 95
- nalogo reši v zvezek (opravičilo mi pošlji). Na vprašanja pri 5. nalogi kratko odgovori v DZ.
Na strani 95 ponovi vse, kar si se o opravičilu naučil.
Vse rešitve preveri na spletnem gradivu radovednih 5.
MATEMATIKA (14. 4. – 17 .4.)
- Skladnost likov, načrtovanje SDZ str. 60,61
Najprej ponovi načrtovanje vzporednic in pravokotnic, (pri teh vsebinah smo v zvezku že načrtovali pravokotnik) nato načrtaj like pri posamezni nalogi (od 5. do 8.) z vzporednicami in pravokotnicami.
- Simetrija SDZ str. 64,65
Oglej si razlago: kaj je simetrija in kaj simetrala. Ne pozabi na besedila v oblačkih. Reši 1. nalogo na strani 65. Rešitev preveri na spletnem gradivu radovednih 5.
- Simetrija SDZ str. 66,67
Ponovi pojma simetrija in simetrala. Reši naloge od 2. do 7. Rešitev preveri na spletnem gradivu radovednih 5.
NIT (14. 4. – 17 .4.)
- Lastnosti snovi se lahko spreminjajo U str. 86,87
Preberi snov, oglej si fotografije, če želiš, lahko narediš tudi poskus (spomni se poskusov iz 3. razreda).
- Če bi rad opravil še kakšen poskus poglej v SDZ stran 67,69 (spletno gradivo radovednih 5), vendar naj ti pri poskusih pomaga odrasla oseba.
DRU (14. 4. – 17 .4.)
- Nadaljuj delo iz prejšnjega tedna
GUM (14. 4. – 17 .4.)
- Na spletnem gradivu Radovednih 5 poišči posnetke pesmi, ponovi pesmico Ti pomladno sončece.
Iz zbirke pomladnih pesmi si izberi še eno po svojem okusu, besedilo prepiši v zvezek, pesem ob posnetku tudi zapoj.
4. teden:
PETEK, 10. 4. 2020, Tehnični dan: Šege in navade
SLOVENŠČINA:
- Alice Čop, Klára Veselská: O hudobnem zmaju Koronarju in o tem, kako so ga ljudje s skupnimi močmi premagali,
- Preberi pravljico, ki ste jo v tiskani obliki dobili domov po pošti. Najdete, pa jo tudi na: https://www.nascas.si/wp-content/uploads/2020/03/hudobni_zmaj_koronar.pdf
- Razumevanje besedila s pomočjo vprašanj
- Poustvarjanje
MATEMATIKA:
- Preverjanje znanja: deli celote, prostornina
- Lastnosti geometrijskih likov, SDZ stran 55
- Pravokotnik, kvadrat SDZ stran 56 do 59
Natančno preberi lastnosti pravokotnika in kvadrata, razmisli o Jakovem vprašanju v oblačku na strani 57, ( o tem smo se pogovarjali), reši naloge na strani 58.
- Skladnost likov, SDZ stran 59 1. naloga, stran 60 2. ,3., 4. naloga
DRUŽBA:
- Ponavljanje in utrjevanje
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA:
- Stanja snovi, spletna stran radovednih 5, oglej si vse tri video vsebine (tekočine, plini, trdne snovi). Posnetke si večkrat oglej in bodi pozoren na ključne besede. V zvezek napiši miselni vzorec z naslovom stanja snovi, razdeli ga na tri dele ( trdne snovi, tekočine, plini), ob vsaki nato napiši ključne besede( npr. tekočine, nimajo oblike, viskoznost, se pretakajo, jih ne stiskamo….)
- Snovi lahko shranjujemo, učbenik stran 84, 85. Pogledaš lahko tudi naloge v DZ (Radovednih 5) stran 66. Razmisli ob dejavnosti (stran 85).
LUM 4. teden: POSODICA ZA PIRHE
PETEK: TD – Šege in navade velikonočnega časa
3. teden:
Ponedeljek, 30. 3. : Športni dan
SLOVENŠČINA od 31. 3. do 3. 4.
- B. A. Novak : Dolgčas, berilo str. 6
Razmisli, kdaj ti je dolgčas, zakaj, kje, kako preženeš dolgčas. Pesem večkrat preberi, ponovi, kaj o zgradbi pesmic že veš (kitica, verz, tema…), ustno odgovori na vprašanja v berilu.
- V zvezek napiši recept, kako pregnati dolgčas. Nalogo mi pošlji po elektronski pošti.
- B. Š. Žmavc: Krava v cirkusu, berilo str. 42
Pred branjem razmisli ob vprašanjih. Si že bil-a, kdaj v cirkusu? Kdaj? Kje? Kdo je nastopal? Katere živali? Kakšno je cirkuško življenje? Zgodbo večkrat preberi.
- Ustno odgovori na vprašanja v berilu (en, dva tri…)
MATEMATIKA od 31. 3. do 3. 4.
- Lastnosti geometrijskih teles
Preberi strip na str. 51 in odgovori na vprašanja. Na strani 52 zgoraj si oglej razlago.
- Vrste geometrijskih teles, SDZ str.52
V zvezek naredi preglednico in jo reši.
Telo | KOCKA | KVADER | PIRAMIDA | VALJ | KROGLA | STOŽEC |
Št. robov | ||||||
Št. oglišč | ||||||
Št. mejnih ploskev |
- Kocka in kvader, oglej si preglednico v SDZ str. 53 in ugotovi podobnosti in razlike med njima
- Utrjevanje: reši naloge v SDZ str. 53 in 54
NIT od 31. 3. do 3. 4.
- Nevarne snovi označujemo s posebnimi znaki
Snov v učbeniku na strani 82 in 83 natančno preberi in si pozorno oglej fotografije. V zvezek odgovori na vprašanja. (rešitve preveri na Radovednih 5)
- V zvezek reši nalogo(preglednico), v SDZ stran 65 (SDZ najdeš na portalu radovednih 5), po navodilu, ki je zapisano v oblačku. Pri nalogi prosi starše za pomoč. Rešene naloge mi pošlji na elektronski naslov. Če najdeš znak, za nevarne snovi, ki ga v učbeniku ni, ga preriši v zvezek in na spletu poišči, kaj pomeni.
DRUŽBA OD 31. 3. DO 3. 4.
- Ponavljanje
Ob fotografijah na Radovednih 5, ponovi o oblikah površja. V zvezek prepiši miselni vzorec (zelena tabla), vanj napiši, kaj posamezne ključne besede pomenijo: gorovje, nižina, kotlina…… Miselni vzorec slikovno opremi (prilepi ali nariši).
LUM: FIGURA IZ PAPIRJA Z GLASBILOM
GUM 3. 4.
Na portalu radovednih 5 poišči pesem z naslovom Pomladno sončece, besedilo prepiši v zvezek. S pomočjo posnetka se pesem nauči tudi zapeti.
Pesem najdeš pod zavihkom dodatna gradiva, glasbena umetnost, besedila pesmi in pesmarica.
Želim ti uspešno delo.
SLOVENŠČINA: 23. 3 .- 27.3.
- Kako izrekamo zahvalo? SDZ stran 82, 83
- Kako pišemo zahvalo in kaj vse napišemo v njej? SDZ 84, 85
- SDZ stran 86, 87: Odgovore pri 3. nalogi napiši v zvezek. V zvezek prepiši nalogo dopolni in pomni.
- Še enkrat preglej vse naloge v SDZ na straneh od 82 do 87 in ponovi znanje o zahvali
- V berilu na strani 49 preberi besedilo: ALAN ALEXANDRE MILNE: HIŠA NA PUJEVEM OGLU in v zvezek odgovori na vprašanja (en, dva, tri odgovori…)
MATEMATIKA: 23. 3. – 27 3.
- Reši na naloge v SDZ na strani 36 in ponovi pretvarjanje merskih enot za prostornino.
- Zbirka nalog za ponavljanje in utrjevanje stran 51, 1. in 2. naloga
- Zbirka nalog za ponavljanje in utrjevanje stran 52, 4. naloga
- Zbirka nalog za ponavljanje in utrjevanje stran 51, 3. naloga in stran 52, 5 naloga
- Ponovi še dele celote – zbirka nalog za ponavljanje in utrjevanje stran 50
**opomba: Če zbirke nalog nimaš doma, jo najdeš na spletni strani Radovednih 5 (dodatno gradivo). Rešuj v zvezek. Pri besedilnih nalogah v zvezek napiši račun in odgovor.
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA: 23 . 3. – 27. 3.
- Preberi snov v učbeniku na strani 81 in reši dejavnost in ugotovitve zapiši v zvezek
- V zvezek odgovori na vprašanja na strani 81 in reši 2. nalogo v SDZ na strani 64 (SDZ najdeš na spletni strani Radovednih 5)
- S pomočjo petih P-jev ponovi snov v učbeniku od strani 60 do strani 81
DRUŽBA: 23. 3. – 27. 3.
Različne oblike površja
- Kaj je relief? Preberi snov v učbeniku na strani 54. Reši nalogi v SDZ na strani 66, 67
- Kaj je nadmorska višina ? Preberi snov v učbeniku na strani 55 in v zvezek prepiši »rumeni okvirček«.
GLASBENA UMETNOST: 23.3. – 27. 3.
- S pomočjo nalog v SDZ na straneh 70 -74 (SDZ najdeš na spletni strani Radovednih 5), ponovi solmizacijske zloge.
LIKOVNA UMETNOST: 23.3. – 27. 3.
- S poljubno tehniko (risanje, slikanje, lepljenka, oblikovanje iz papirja..), nariši, naslikaj, izdelaj šopek rož. Če želiš lahko likovni izdelek fotografiraš in mi ga pošlješ.
RAZREDNA URA:
- Razmisli o dobrih delih (kako, kdaj, kje, komu…)
1. teden: Torek Sreda Četrtek Petek
SLOVENŠČINA, 16.3.
Učna enota: Kako izrekamo prošnjo?
- Izrečena prošnja
- Prosim
- Vljudnost
SDZ: naloge stran 74 -77
MATEMATIKA, 16.3.
Učna enota: Prostornina
- Preberi strip na strani 27
- Preberi razlago snovi v SDZ str.23
- V zvezek prepiši pretvorbe (preglednica)
1 l = 10 dl 1 hl = 100 l 1 hl = 1000 dl
- Reši naloge na strani 29, ter na strani 30, nalogo
- Pravilnost rešenih nalog preveri s pomočjo rešitev , ki jih najdeš na spletni strani Radovednih 5
DRUŽBA, 16.3.
- Oglej si posnetek Naravni pojavi (gradivo na Radovednih 5).
- S pomočjo UL v zvezku ponovi naravne pojave v domači pokrajini
- Reši naloge v SDZ stran 63 – 65
- Preberi, kaj pomeni naravna dediščina in s pomočjo spleta razišči pojme: klif, barje, naravni most.
- Pri 3. nalogi na strani 65, si pomagaj s spletom oz. povprašaj starše ali stare starše . Skoraj v vsaki krajevni skupnosti je del naravne dediščine v naši občini. Npr.: Arnejčev slap, Lipa pri Žlebniku, Mornova zijalka, Ocepkov dren, Rotovnikova jama ……
- V zvezek prepiši besedilo v rubriki ponovi (zelena tabla) in ga dopolni.
Želim ti uspešno delo.
SLJ
Kako pišemo prošnjo in kaj vse napišemo v njej SDZ, str. 78 – 80
- Pisno odgovori v zvezek na vprašanja pri 1. nalogi na strani 78
- Reši naloge : 78 2. naloga, str.79, 3. 4. in 5. naloga ter na str.80, 6. in 7. naloga.
Pravilnost rešenih nalog preveri v rešitvah na spletni strani Radovednih 5.
MAT
Prostornino lahko izrazimo tudi z manjšimi količinami SDZ str. 30 -31
- Oglej si razlago in rešene primere (modro polje) na straneh 30 in 31
- Reši 1. na straneh 30 in 31
- V zvezek prepiši »rumene okvirčke« na straneh 30 in 31
NIT
Snovi lahko razvrščamo po njihovih lastnostih
- Na spletni strani radovednih 5 si oglej posnetek,
- Na podlagi posnetka izdelaj miselni vzorec, pomagaj si snovjo v učbeniku,
- V zvezek reši nalogo na spletni strani (ikona svinčnik).
GUM
Ponovi besedila pesmi. Uredi zvezek.
SLJ
- Reši 8. nalogo na strani 81, piši v zvezek
MAT
- Preglej, ponovi vse rumene okvirčke (stran 28 – 31)
- Reši naloge na strani 32 – 33 do 7. naloge
NIT
- Preglej miselni vzorec in ga po potrebi dopolni z naslednjimi ključnimi besedami:
Lastnosti snovi: steklo (prozorno, trdo, gladko),
Volna, guma (mehka, upogljiva)
Brusni papir (grob, upogljiv)
Jeklo (močno, trdo, trdno)
Najlon (vodoodporen – dežniki,)
Bombaž (porozen, vpojen – brisače)
Materiale lahko razvrščamo glede na njihove lastnosti)
- Učbenik stran 79 – dejavnost: po navodilih v zvezek nariši preglednico: napiši čim več snovi in lastnosti
- Razmisli v čem je razlika med besedama TRDO in TRDN
DDP
- Kljub temu, da je matematično tekmovanje prestavljeno, poglej na spletno stran in reši nekaj nalog.
- https://ucilnice.arnes.si/course/view.php?id=8821
SLJ
- Razmisli in odgovori: SDZ stran 81
- Ponovi: Kaj je prošnja?
Kdaj je prošnja neuradna?
Katere dele vsebuje prošnja?
MAT
- Reši besedilne naloge v SDZ na strani 33, 7. nalogo ter naloge na strani 34
NIT
- Preberi snov v učbeniku na strani 80 (Kaj je razenje in kdaj nastane raza),
- V zvezek reši nalogo pod rubriko dejavnost (razvrsti snovi, glede na trdoto),
- Če nisi prepričan o trdoti naredi poskus in med seboj razi dve snovi.
DRU
- S pomočjo petih P- jev ponovi in utrjuj snov.
SLJ
- Sovica Oka – dramatizacija
Ponovi besedilo po vlogah
MAT
- Ponovi pretvarjanje prostorninskih enot
- Reši naloge v SDZ na strani 35
LUM
- Z likovnimi potrebščinami, ki imaš doma ustvarjaj po želji.
RU
- Naredimo dobro delo doma (pomagaj staršem, bratom, sestram …)