1. teden
2. teden
3. teden
4. teden
5. teden
6. teden
7. teden
8. teden
9. teden
Torek: Družba – potreben prenos projekcije OrientacijaPoSoncu4e
ČETRTEK: ND – Pogledam naokoli (ekskurzija)
Pogledam naokoli ali prenos projekcije: ND_Pogledam naokrog_Mozirje z okolico
PETEK: ŠD (športne igre)
ČETRTEK:
delni ND: Skrb za zdravje
Prvomajske počitnice
6. teden:
PONEDELJEK – ŠPORTNI DAN: Navodila
PETEK
4. teden:
PETEK – KD: Lutkovno gledališče Ljubljana
Draga učenka, dragi učenec,
začenja se nov dan, ki vodi v praznični vikend. Greš danes z nami na pot? Kaj že potrebuješ … potrebuješ? Udoben naslanjač in veliko dobre volje.
Vabimo te v Ljubljano, v Lutkovno gledališče Ljubljana, na ogled lutkovne predstave.
Med delom delaj odmore, privošči si malico, gibaj se. Uživaj v predstavi. Ko boš strnil vtise, napiši ali nariši svoje mnenje o predstavi, o njeni vsebini, lutkah, o tem, kaj je bilo posebnega, nenavadnega, drugačnega, kaj ti je bilo všeč, kaj bi morda spremenil; torej sporoči čim več o predstavi. Svoj izdelek pošlji učiteljici.
Tebi in tvojim domačim želimo lepe praznične dni.
Učiteljice
3. ure: SLJ
3. ure: NIT
RU – ponovno ogled oddaje Izodrom (so zelo zanimive), RTV SLO ob 9.10
ČETRTEK – NARAVOSLOVNI DAN: V NARAVO
2. teden: Torek Sreda Četrtek Petek
OPZ – pojemo z znanimi slovenskimi glasbeniki preko spleta
PONEDELJEK
RU: ogled ene od oddaj, lahko preko RTV1 ob 9.10 Izodrom ali preko spleta:
https://4d.rtvslo.si/arhiv/izodrom-posebna-oddaja-za-otroke/174679344
GUM: Opera
MAT – nadaljujete delo prejšnje ure
SLJ- MAMA (F. Lainšček)
NIT– Prehrana
DODATNI POUK
ČETRTEK
SLJ – Preberi prošnjo v učbeniku, str. 72. Prošnjo preberi in jo pravilno prepiši v zvezek.
Naloga: Kadar se pogovarjaš s svojci in jih karkoli prosiš, dosledno uporabljaj besedico PROSIM.
SLOVENŠČINA
Današnja petkova naloga bo čisto preprosta in ne preveč zahtevna. Še vedno ponavljamo PROŠNJO.
Pri delu si pomagaj z Radovednih 5, slovenščina, interaktivne vsebine, poglavje PROSIM,HVALA,OPROSTI.
Preberi si in reši vse strani od KAKO IZREKAMO PROŠNJO, do poglavja KAKO IZREKAMO HVALA.
Želim ti obilo zabave.
1. teden: Ponedeljek Torek Sreda Četrtek Petek
4. e ponedeljek po urah:
SLJ – 2 URI, Brata Grimm: Špicparkeljc
MAT – utrjevanje
NIT – prebavila
RU – skrb za zdravje, pogovor s starši, umivanje rok, skrb za ustrezno higieno
SLJ: J. IN W. GRIMM: Špicparkeljc
Danes si za delo pripravi Berilo za razvedrilo, zvezek za književnost, nalivno pero in barvice.
- Natančno sledi navodilom na učnem listu.
- V zvezek napiši naslov in s pisanimi črkami z nalivnikom odgovori na vprašanja:
a) Ali si se kdaj hvalil v šoli in zakaj?
b) So se hvalili tudi drugi sošolci? Ti je bilo njihovo hvaljenje všeč?
c) Kakšno se ti zdi pretirano hvaljenje? Kako bi ga ocenil?
- Besedilo, ki ga boš prebral, govori o mlinarju, ki je s hvalisanjem naredil ogromno težav svoji hčerki.
V kazalu berila sedaj poišči naslov Špicparkelj in odpri berilo na tej strani.
- Besedilo je zelo dolgo, če je le mogoče, prosi odraslega (lahko starši, brat, sestra), da ti pravljico najprej prebere na glas.
- Sedaj pravljico poskušaj prebrati na glas. Če se ti zdi, jo preberi v celoti sam, sicer naj ti pomagajo odrasli.
- V zvezek odgovori na naslednja vprašanja:
a) Čigava zgodba se te je najbolj dotaknila? Mlinarjeva, hčerkina ali Špicparkeljčeva? Utemelji, zakaj.
- V besedilu poišči neznane besede in jih izpiši s pisanimi črkami ter poišči njihovo razlago. Povprašaj odrasle, če imaš možnost lahko poiščeš preko računalnika v spletnem SSKJ povezava: http://bos.zrc-sazu.si/sskj.html ). V kolikor nimaš te možnosti, si lahko pomagaš s spodnjo razlago besed, za katere sem predvidela, da so težje.
izba – glavni stanovanjski prostor v stari kmečki hiši, lahko tudi – manjša soba;
vreteno – priprava, na katero se navija preja (nanj se je zbodla Trnjulčica);
presti – s strojem oblikovati nit;
vitel – naprava, na katero se navija vrv ali žica;
soproga – zakonska žena.
- V zvezek iz besedila izpiši na kratko značilnosti pravljice – kraj in čas, čarobni predmeti, število, nenavadni ali čarobni dogodki…
- Odgovori na vprašanja v berilu, str. 157, En, dva, tri. Odgovori na prvih 5 vprašanj, odgovore zapiši v zvezek.
- S svojimi besedami razloži in zapiši v zvezek, zakaj ima Špicparkeljc ravno tako ime?
Nato ga nariši.
- Če želiš, lahko besedilo še enkrat prebereš.
- Če poznaš koga, ki zna nemško, ga lahko prosiš, da ti iz berila na glas prebere odlomek v nemškem jeziku kot sta ga zapisala brata Grimm.
MATEMATIKA
Danes boš samo ponavljal snov, ki smo jo do sedaj obravnavali. Pripravi si Računanje je igra, svinčnik in barvice.
Reševal boš naloge na str.:50, 51 ter 58 in 59. Če si kakšno od teh strani že rešil, si lahko izbereš katerokoli nalogo v Računanje je igra do strani 50 in jo rešiš.
NARAVOSLOVJE IN TEHNIKA
PREBAVILA
Veliko smo se pogovarjali o tem, kaj gre v telo in iz njega. Ugotovili smo, da gre v telo tudi hrana.
Če imaš pri roki kakšno jabolko, košček kruha ali kaj podobnega, najprej zagrizni vanj in ga prežveči ter pogoltni.
Kateri deli vse sodelujejo pri tem? Kam ta hrana gre?
Ko ješ in žvečiš, premišljuj o vsem tem. Nato si oglej (če imaš možnost), film na SPLETNI STRANI:
www.radovednih-pet.si/seznam-vsebin/4
Pod naslovom INTERAKTIVNE VSEBINE izberi (lahko ti pomagajo odrasli) Naravoslovje in tehnika, interaktivno gradivo, poglavje SPOZNAVAM SAMEGA SEBE, Po prebavilih potuje hrana, film Neverjetno potovanje hrane.
V zvezek za NIT napiši naslov:
KAM GRE HRANA IN KAJ SE Z NJO DOGAJA
Pred tabo so vprašanja. Na njih poskušaj ustno odgovoriti.
S čim najprej odgriznem hrano?
Kaj se s hrano v ustih dogaja?
Kdo nam pri tem pomaga?
Kakšno nalogo ima jezik?
Kam nato potuje hrana?
Preberi učbenik na strani 22 in primerjaj sliko s svojimi ugotovitvami. Če imaš doma, pobrskaj po knjigah o človekovem telesu vse o PREBAVILIH.
Nato v zvezek zapiši naslednji zapis:
PREBAVILA
Prebavila sestavljajo prebavna cev in prebavne žleze. Prebavno cev sestavljajo ustna votlina, žrelo, požiralnik, želodec, tanko črevo, debelo črevo, danka in zadnjična odprtina. Z zobmi hrano odgriznemo, razkosamo in zmeljemo. S slino se hrana navlaži, da jo laže pogoltnemo. Mišice požiralnika nato hrano potiskajo proti želodcu. V želodcu se hrana začne prebavljati, to pa lahko traja več ur. Delno prebavljena hrana potuje v tanko črevo, kjer se hrana dokončno stopi. Skozi steno črevesa v kri prihajajo hranilne snovi. Kar ostane, potuje v debelo črevo. Glavna naloga debelega čreves je, da le ta vsrka vodo in minerale. Kar ostane se zgosti, oblikujejo se iztrebki, ki jih izločimo skozi danko in zadnjično odprtino.
Lahko si ogledaš še drugi film Prebavila.
MAT – pisno deljenje z vec ostanki
Danes bomo le utrjevali, kar smo se do sedaj naučili. Želim ti čim bolj uspešno reševanje.
Če še nisi, lahko rešiš v DU, str. 87.
Reši tudi Računanje je igra, str. 59, 60, kar še nisi.