IP

Izbrani šport

Dragi učenci, ker ste ta predmet izbrali tisti, ki imate šport zelo radi, kot veste izvajamo pri IP IZBRANI ŠPORT take aktivnosti, ki so vam najljubše. Veliko je iger, za katere pa je potrebno več igralcev. Zato v tem času učenja na daljavo, izberite od ponujenih športnih aktivnosti za ure ŠPORTA tisto, ki vam je najljubša in jo izvedite še enkrat. Ko bomo zopet v telovadnici, nadaljujemo skupaj. Bodite čim več v naravi na svežem zraku in soncu.

AKTIV ŠPORTNIH PEDAGOGOV

Nemščina 1

Sodobna priprava hrane

Urejanje besedil – učenci začnite izdelovati svojo projektno nalogo. Tema je poljubna, ne smejo manjkati naslovnica, kazala, glave/noge, viri. Primarni/glavni vir je knjiga, internet ni vir, ampak je vir mesto kjer gradivo/fotografijo najdete (url naslov, zasebni arhiv). Copy/paste sistem odpade. Glavno besedilo naj bo dolgo najmanj 3 strani standardnih pisav velikosti 12 oz. 14 naslovi. Nalogo končate do sredine maja in mi jo pošljite na bogomira.vrckovnik@os-sostanj.si  oz. na naslov v eAsistentu. Držite se načela 1. piši – nato oblikuj. Kazal ne pišite na roko, ste se 1/2 leta učili kako se urejajo besedila. Sedaj pokažite to znanje. Ko imate vse napisano, je vse ostalo gotovo v 1 uri ali še manj. Da bo lažje šlo, prilagam primere, ki so dosegljivi do 24. 4. Novi link Zadnji rok za oddajo naloge 7. 6. 2020nekateri še v 10. tednu ne veste, da morate kaj narediti tudi za izbirne predmete. Tisti, ki ste oddali v roku (< kot 1/2) priporočam strani: Code.org CodeBreak (Excel idr. programi za izdelavo tabel, grafov čakajo, da zamudniki opravijo svoje delo). OBVEZNA ODDAJA NA MAIL OZ. PREK E-ASISTENTA!!!! POUKA V ŽIVO ZA UBE NE BO!!!

 

Gledališki klub

 

Navodila za delo za Obvezni izbirni predmet nemščina v 7. razredu
1. teden
2. teden
3. teden
4. teden
5. teden
6. teden
7. teden
8. teden
9. teden

10. teden: Menü

 

9. teden: Schon wieder Eintopf

 

8. teden:

NEMŠČINA, 7. RAZRED

SREDA, 13. 5. 2020

  1. Rešitve od 6. 5. 2020

Učbenik Maximal 1, stran 65:

1 C, 2 G, 3 A, 4 E, 5 H ,6 D, 7B, 8 F

  1. Učenci, navodila za izdelek ste dobili po e-pošti.

 

7. teden: NEMŠČINA, 7. RAZRED

SREDA, 6. 5. 2020

1.Učenci, najprej si preglejte rešitve od zadnje ure v delovnem zvezku (stran 52/ 8, stran 53/ 9).

Vaja 8: 2. Buntstift / Buntstifte, 3. Malkasten / Malkasten, 4. Lineal / Lineal, 5. Hefte / Hefte,

  1. Schere / Scheren, 7. Fotos / Foto, 8. Lippenstift / Lippenstift, 9. Kulis / Kulis,
  2. DVDs / DVD

Vaja 9: Stundenpläne, Foto, Lehrer, Lehrerinnen, Schüler, Schülerin, Tafeln, Aufgabe, Klassen, Mäppchen, Stühle, der Kuli, Pausen, DVDs, CDs, Lösungen

  1. Učbenik, stran 65 / vaja 18

V zvezek si napiši naslov: Welche Nachrichten passen zusammen?

In si zapiši naslednje besede:

die Nachricht (en) – sporočilo, novica  (končnica v oklepaju pomeni končnico za množino)

immer – vedno

die Aufgabe (n) – naloga

die Lösung (en) – rešitev

streng – strog

 

Preberi kratka sporočila in v zvezek zapiši, katera sporočila spadajo skupaj. Zapišeš lahko samo rešitve: 1C…

 

Prvomajske počitnice

 

6. teden: NEMŠČINA, 7. RAZRED

SREDA, 22. 4. 2020

Učenci,  za utrditev množine rešite dve vaji v delovnem zvezku, in sicer na strani 52/ vaja 8 in na strani 53 / vaja 9.

5. teden: NEMŠČINA, 7. RAZRED

SREDA, 15. 4. 2020

9. IN 10. URA

  1. Na youtubu si oglej posnetek Was ist in deiner Tasche?

https://www.youtube.com/watch?v=wBTtmJprhms

V zvezek napiši naslov in izpiši naslednje besede:

das Handy – mobilni telefon

der Geldbeutel – denarnica

der Schlüssel- ključ

die Kopfhörer – (naglavne slušalke)

das Ladegerät – polnilec

das Geld – denar

die Bankkarte – bančna kartica

der Personalausweis – osebna izkaznica

der Führerschein – vozniški izpit

der Tornister – šolska torba

 

  1. Učbenik, stran 61 / 9 Die Fundkiste (zaboj z najdenimi stvarmi)

Preberi kratko obvestilo in izpiši nove, neznane besede.

V zvezek napiši Substantiv im Plural (Samostalnik v množini)

Prepiši zelen okvirček pod besedilom, z rdečo barvo označi končnice v množini. V besedilu sam poišči končnice v množini za besedi das Heft in die Sache.

 

4. teden: SREDA, 7. 4. 2020

rešitve 3. tedna

7. IN 8. URA

V zvezek napiši naslov Mein Mäppchen.

Predstavi vsebino svoje peresnice. Kaj vse imaš in česa nimaš v peresnici. Nato pa za 4 šolske predmete zapiši,  kaj potrebuješ za posamezni učni predmet. Ves čas bodi pozoren na 4. sklon.

Vsebino peresnice fotografiraj in z opisom v zvezku pošlji na moj e-naslov: mateja.drev7@gmail.com

Mein Mäppchen

Ich habe einen Bleistift, zwei Kugelschreiber, ein Lineal, 8 Buntstifte…

Ich habe keinen Schlüssel, keinen Radiergummi, kein Handy…

Ich brauche einen Malkasten, einen Pinsel, einen Block, Farbstifte und Filzstifte in Kunst.
3. teden: NEMŠČINA, 7. RAZRED SREDA, 1. 4. 2020

  1. Najprej si preveri rešitve za četrtek.
  1. Učbenik, stran 60 /7

Razvrsti predmete k ustreznim predmetom pri pouku in zapiši v zvezek v celih povedih.

Bodi pozoren na 4. sklon.

  1. Učbenik, stran 60 / 8

Poslušaj pogovor 2- 3 x in zapiši manjkajoče besede v zvezek.

  1. Delovni zvezek, stran 51 / 6

Dopolni besede. (voll- poln, weich- mehek, neu – nov)

  1. Delovni zvezek, stran 51 / vaja 7

Dopolni pogovor z ustrezno besedo.

 

2. teden: 2. ura

nemscina_7r_24_3_2020

2. ura: ČETRTEK, 26. 3. 2020

  1. Rešitve za zadnjo vajo v zvezku: a) keine (nikalnica za ženski spol v 4. sklonu), b) keinen (nikalnica za moški spol v 4. sklonu), c) kein (nikalnica za srednji spol v 4. sklonu).
  1. Nadaljujete z vajo za 4. sklon v učbeniku na strani 59/ 6. vaja. Povedi zapišite v zvezek.
  1. Vaja 4.b v delovnem zvezku na strani 50

Najprej še enkrat preberite  vajo 4.a, ki smo jo skupaj naredili pri pouku. Tiste šolske potrebščine, ki niso označene s križcem, jih Jan in Alicia ne potrebujeta. Zato boste pri vaji 4.b za te potrebščine uporabili nikalnice kein, keine in keinen.  Za tiste, ki ste jih označili s križcem, pa jih Jan in Alicia potrebujeta. Zato boste uporabili nedoločne člene ein, eine, einen.

  1. Vaja 5 v delovnem zvezku na strani 50

V križanki poiščite 7 barv.

 

1. teden: torek, 17. 3. 2020

Zadnjo šolsko uro, v četrtek, 12. 3. 2020, smo pri uri obravnavali vikalno obliko.

Izberite si slavno / znano osebo, ki je vaš vzornik oziroma vam je všeč in na spletu poiščite

čim več podatkov o njej. Nato pa v zvezek napišite naslov in z njo opravite intervju v nemščini.

Interview mit _________________________ (ime in priimek osebe)

 

Tej osebi postavite čim več vprašanj v vikalni obliki, odgovore pa seveda zapišite v 1. osebi ednine.

Če kakšne besede ne boste znali, si pomagajte s Ponsovim spletnim slovarjem. (https://sl.pons.com/prevod )

2. ura Nemščina v 7. razredu, 19. 3. 2020

  1. Intervju z znano osebo, ki ste ga napisali v torek v zvezek, fotografirajte ali skenirajte in mi pošljite na moj e-mail naslov: mateja.drev7@gmail.com
  1. Če se še niste registrirali na Rokusove interaktivne učbenike, prosim, da to storite in pojdite na interaktivni učbenik Maximal 1, stran 63 / vaja 14. Najprej preberite vse oblačke, nato pa v zvezek napišite naslov Frau Stegemann und Jan im Gespräch in narišite prazne oblačke. Pogovor dvakrat poslušajte in oštevilčite oblačke. Pogovor poslušajte še enkrat in preverite rešitve.
  1. Učbenik, stran 63 / vaja 15

Zapišite naslov in prepišite vse tri povedi. Dvakrat poslušajte in dopišite manjkajoče besede.

  1. Delovni zvezek, stran 53/ vaja 10 a, b in c

Na Rokusovi spletni strani je tudi interaktivni delovni zvezek Maximal 1. Odprite ga na strani 53, preberite vse povedi, nato pa poslušajte vajo 10 in ustrezno dopolnite.

  1. Delovni zvezek, stran 54 / vaja 11

Razvrstite pogovore v pravilno zaporedje.

 

Izbirni predmet Gledališki klub,  7. a, b, c razred

8.-10. teden: Za svojo zadnjo nalogo boste pripravili oz. posneli prizor.

Vaše posnetke mi pošljite na naslov brigita.grobelnik@gmail.com, in sicer do 5. 6. 2020. Podrobna navodila poslana na mail.

 

7. teden: GKL7t

Prvomajske počitnice

6. teden: GKL6t

5. teden: GKL5t

4. teden: GKL4t

pošljite na brigita.grobelnik@gmail.com

 

2. tedenPonedeljek, 23. 3. 2020, 6. ura

Učiteljica: Ana Brigita Grobelnik

Pretvarjanje literarnega besedila v predlogo za predstavo

Roald Dahl, Rdeča kapica in volk

(Berilo Novi svet iz besed 7, stran 26-27)

Učenci preberejo besedilo (pesem) in ga spremenijo v predlogo za predstavo –

v dramsko besedilo, v katerega vključijo naslednje osebe: volk, babica, Rdeča

kapica, pesnik (lahko tudi učenec/učenka, ki na koncu sreča Rdečo kapico).

Dramsko besedilo naj ima poleg glavnega besedila tudi nekaj stranskega besedila.

 

1. teden – Ponedeljek, 16. 3. 2020, 6. ura

Izbirni predmet Gledališki klub

Učiteljica: Ana Brigita Grobelnik

Recitiranje (umetniško branje pesmi)

Roald Dahl, Rdeča kapica in volk

(Berilo Novi svet iz besed 7, stran 26-27)

Učenci večkrat doživeto preberejo pesem – recitirajo. Pri tem spreminjajo barvo, glasnost, ton glasu glede na različne vloge v pesmi (volk ima drugačen glas kot npr. babica, Rdeča kapica).

 

Sodobna priprava hrane (SPH): 7.a, 7.b, 7.c. 1. teden 2. teden 3. in 4. teden 5. in 6. teden 7. teden 8. teden 9. teden

10. teden: SPH 7. razred: 10. teden (25. 5. – 29. 5. 2020): Priprava kosila

receptiSPH7r10t

 

9. teden: SPH 7. razred: 9. teden (18. 5. – 22. 5. 2020): Zlaganje prtičkov

8. teden: SPH 7. razred: 8. teden (11. 5. – 15. 5. 2020): Minerali v prehrani Predstavitev

7. teden: SPH 7. razred:  (4. 5. – 8. 5. 2020):  JOGURTOVO PECIVO Z JABOLKI

 

Prvomajske počitnice
6. teden: TD/

5. teden: SPH 7. razred (5. teden: 13. 4. – 17. 4. 2020)

DRAGI UČENCI!
Ponovno je teden naokoli. Večina ste naloge odlično opravili. Tisti, ki ste dokaze o svojem delu posredovali, sva vam učiteljici odgovorili s povratno informacijo. Kdor se še ni oglasil, naj to čim prej stori, tudi če naloge niso v celoti opravljene. Pogumno nama pišite.
Za nami so prazniki. Verjamem, da ste jih lepo preživeli in prepričana sem, da je bila vaša miza bogato obložena. Verjamem pa tudi, da ste pri tem pomagali vi, npr. ste barvali pirhe, pomagali pri pripravi jedi, peki potice, pogrinjku in drugih opravilih, ki sodijo k praznovanju.
Vaše slike kažejo, da ste v kuhinji že pravi kuharski mojstri.
Ta teden bomo namenili najbolj zdravi pijači. Katera je? Odgovor najbrž ni težko poiskati.
Ta pijača je seveda VODA.
Pošiljam vam predstavitev o vodi in delovni list.

1. Predstavitev poglejte in preberite. Poskusite si čim več zapomniti.
2. V zvezek zapišite naslov VODA.
Zadolžitve z delovnega lista prepišite v zvezek. Izpolnite po navodilih.

 

3. in 4. teden:

Pozdravljeni sedmošolci!

Ne pozabite. Navodila za delo pri pouku SPH ste dobili že prejšnji teden. Vaša naloga traja štirinajst dni. Slike treh jedi in zapis pošljite svojima učiteljicama do 10. 4. 2020.

Jedi naj bodo estetsko in okusno pripravljene. Pa DOBER TEK!

Učiteljici Lidija in Anica

SPH: PRIPRAVA HRANE (7. a, 7. b in 7. c): 30. 3. – 10. 4. 2020

14 dni ste pri izbirnem predmetu SPH opravljali teoretično delo. Vaših kratkih seminarskih nalog o vitaminih učiteljici še nisva dobili od vseh učencev. Nekateri ste jih poslali. Upam, da ostali niste pozabili na to. Pričakujeva jih vsaj do 3. 4. 2020. V nasprotnem primeru smatrava, da naloga ni opravljena.

 

Sedaj pa se bomo posvetili praktičnemu delu. Kako torej?

 

V naslednjih 14 dneh pripravi 3 jedi. Te lahko narediš sam(a) ali s pomočjo staršev, da jim ti pri pripravi obroka hrane pomagaš s pripravo ene jedi. Izbereš lahko jed po svojem okusu.

V zvezek za SPH zapiši naslov: PRIPRAVA HRANE

Za vsako pripravljeno jed napiši:

  1. Kako si se pripravil(a) za praktično delo (čista obleka, predpasnik, čiste roke, lasje…)?
  2. Ime jedi
  3. Sestavine, ki si jih uporabil(a)
  4. Kratek opis priprave jedi
  5. Čas potreben za pripravo jedi
  6. Skica pogrinjka, ki si ga pripravil(a) za serviranje jedi
  7. Načrt pospravljanja po zaužitju
  8. Slika jedi
  9. Starše prosi, da ocenijo jed. Za vsako jed napiši tabelo, starši samo obkrožijo izbrano številko. Ocena pripravljene jedi (1 – zelo slabo, 2 – slabo, 3 – dobro, 4 – zelo dobro, 5 – odlično).
Okus 1 2 3 4 5
Vonj 1 2 3 4 5
Barva 1 2 3 4 5
Splošna ocena 1 2 3 4 5

 

Tvoji vtisi o pripravljanju jedi: _________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Slike jedi in tvoj zapis za vsako jed pošlji 10. aprila na naslov učiteljice, ki te uči. Ne pozabi se pod izdelek podpisati.

anica.pudgar@gmail.com  ali lidija.pocajt@gmail.com

2. teden:

Sodobna priprava hrane (SPH): 7.a, 7.b, 7.c.

Pri učiteljici ga. Anica Pudgar v ponedeljek,  23.3.2020

Pri učiteljici ga. Lidija Pocajt v četrtek, 26.3.2020

Učenci, ta teden boste končali vašo kratko seminarsko nalogo o vitaminih v prehrani. Obe učiteljici vam svetujeva, da jo opravite v powerPointu, ker lahko se zgodi, da bomo še nekaj časa opravljali pouk na daljavo. Zato boste svoje izdelke kar poslali na najin e-naslov (odvisno, pri kateri učiteljici ste):

anica.pudgar@gmail.com ali lidija.pocajt@gmail.com

Rok za oddajo seminarske naloge je do naslednjega ponedeljka (30.3.2020) oziroma do naslednjega četrtka (2.4.2020).

Če je že kdo naredil seminarsko nalogo na plakatu, pa naj jo slika in pošlje na e-mail. Obe učiteljici si bova beležili vse vaše opravljene naloge.

Če bodo izredne razmere še kar trajale, bo potrebno vaše znanje tudi preveriti in pregledati, kako uspešni ste pri svojem delu. Zato vas prosiva še nekaj, da nama pošljete tudi vaše e-mail naslove. Vaši naslovi nama bodo v pomoč, da bomo lahko med seboj komunicirali in tudi na tak način usklajevali naše skupno delo.

Če imate kakršnokoli vprašanje, kaj ne razumete in bi radi dodatno pojasnilo, nama lahko napišete sporočilo na e-naslova, ki sta napisana zgoraj.

Lepo vas pozdravljava

1. teden: Pri učiteljici ge. Anici Pudgar v ponedeljek, 16.3 in v ponedeljek,  23.3.2020

(skupaj 4 šolske ure)

Pri učiteljici ge. Lidiji Pocajt v četrtek, 19.3 in v četrtek, 26.3.2020.

(skupaj 4 šolske ure)

Sedmošolci lepo pozdravljeni tudi pri pouku SPH. V prihodnjih dveh tednih boste naredili kratko seminarsko nalogo o vitaminih v prehrani.

Za delo boste potrebovali različne kuharske knjige, računalnik in povezavo do interneta.

Nalogo lahko naredite v powerPointu ali na plakatu in se pripravite na kratko predstavitev. V seminarski nalogi raziščite in odgovorite na naslednja vprašanja:

  • Kaj so vitamini in kje jih najdemo največ?
  • Zakaj so vitamini pomembni v naši prehrani?
  • Kakšne so lastnosti vitaminov?
  • Vitamine razdeli glede na topnost.
  • Razišči, kakšne so dnevne potrebe po najpomembnejših vitaminih?
  • Kakšne so bolezni, če zaužijemo premalo ali pa preveč vitaminov? Poišči in pojasni vsaj 3 bolezni.
(Skupno 1,769 obiskov, današnjih obiskov 1)