1. teden
2. teden
3. teden
4. teden
5. teden
6. teden
7. teden
8. teden: Teden od 11. 5. 2020. – 15. 5. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
PONEDELJEK, 11. 5.
SLJ: O. Župančič: O Indiji Koromandiji (berilo, str. 57)
SLJ: Zdravilne rastline (DZ, str. 60, 61) diferenciacija
MAT: Računam do 100 (DZ, stran 96, 97)
MAT: Računam do 100 (DZ, stran 97, 98)
TOREK, 12. 5.
SPO: Gibanje (učbenik, str. 66, 67)
MAT: Preverim svoje znanje, miselni orehi (DZ, stran 107 – 109)
SREDA, 13. 5.
SLJ: Čemu moramo piti vodo (DZ, str. 62, 63)
SLJ: Feri Lainšček: Mišek Miško in Belamiška
potreben prenos projekcije: MisekBelamiska
LUM: Risanje živali
ČETRTEK, 14. 5.
MAT: Simetrija
MAT: Skladni liki
PETEK, 15. 5.
SLJ: Preverim svoje znanje
SLJ: Preverim svoje znanje (DZ, str. 65, 66)
GUM: potreben prenos projekcije (25,5 MB): ZivalskaPiramida
7. teden: Teden od 4. 5. 2020. – 8. 5. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
PONEDELJEK, 4. 5.
SLJ: Palčica (berilo, str. 85)
SLJ: Palčica
MAT: Zakon o združevanju pri množenju (DZ, stran 89, 90)
MAT: Številski izrazi (DZ, stran 91)
TOREK, 5. 5.
SPO: Kolesar v prometu
MAT: Številski izrazi (DZ, stran 92, 93)
SREDA, 6. 5.
SLJ: Besede z ožjim in besede s širšim pomenom (DZ, str. 57)
SLJ: Miška si kuje srečo
LUM: RISANJE, STRIP, “MOJE SANJE”
ČETRTEK, 7. 5.
MAT: Številski izrazi (DZ, stran 93, 94)
MAT: Reši, saj zmoreš (DZ, stran 95)
PETEK, 8. 5.
SLJ: Izpeljava pridevnika iz samostalnika za snovnost (DZ, str. 57)
SLJ: ŠOLSKI JEDILNIK – izpeljava pridevnika iz samostalnika za snovnost (DZ, str. 58, 59)
potreben prenos projekcije: Kukarače (13 MB)
Prvomajske počitnice
6. teden: Teden od 20. 4. – 24. 4. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
PONEDELJEK, 20. 4.
SLJ: književnost Bina Štampe Žmavc: Popravljalnica igrač
potreben prenos projekcije: Popravljalnica igrač
MAT: Poštevanke števil 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (DZ, str. 80)
MAT: Poštevanke števil 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (DZ, str. 81, 82)
TOREK, 21. 4.
SPO: O prometu (učbenik, str. 14, 15)
MAT: Poštevanka števila 1 in deljenje z 1 (DZ, str. 83, 84)
SREDA, 22. 4.
DAN DEJAVNOSTI: TD Promet
ČETRTEK, 23. 4.
MAT: Množenje in deljenje z 0 (DZ, str. 85, 86)
MAT: Preverim svoje znanje (DZ, stran 87)
PETEK, 24. 4.
SLJ: Skrb za zdravje (DZ, str. 54, 56) diferenciacija
SLJ: Skrb za zdravje (DZ, str. 55, 56)
GUM: Ljudska glasba
5. teden: Teden od 14. 4. – 17. 4. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
TOREK, 14. 4.
SPO: Vremenski pojavi in padavine (učbenik, str. 68)
MAT: Utrjevanje poštevanke 7 in deljenja s 7 (DZ, str. 76, 77, 78)
SREDA, 15. 4.
SLJ: Jure, Jurček (DZ, str. 49)
SLJ – RESNI LJUDJE
2. del – od vstopil si v smehasto deželo
ResniLjudje.ppsx (10 MB)
LUM: RISANJE, ČLOVEŠKA FIGURA, naslov: “VOZIM KOLO”
ČETRTEK, 16. 4.
MAT: Dan, teden (DZ, str. 79)
MAT: Poštevanke števil 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 (DZ, str. 80)
PETEK, 17. 4.
SLJ: Preverjanje znanja (DZ, str. 51)
SLJ: Varčujemo (DZ, str. 52, 53) – diferenciacija
GUM: Godala (20 MB)
4. teden: Teden od 6. 4. – 10. 4. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
PONEDELJEK, 6. 4.
SLJ: Žabe ne pridejo do cilja (DELOVNI ZVEZEK, stran 42, 43)
SLJ: Utrjevanje vejice
MAT: Orientacija (DELOVNI ZVEZEK, stran 70, 71)
MAT: Mreža (DELOVNI ZVEZEK, stran 72, 73)
TOREK, 7. 4.
SPO: Dediščina domačega kraja
MAT: Načrt (DELOVNI ZVEZEK, stran 74, 75)
SREDA, 8. 4.
SLJ: Na ekskurziji (DELOVNI ZVEZEK, str. 46, 47)
SLJ – RESNI LJUDJE
ResniLjudje.ppsx (10 MB)
LUM – ZAJČEK IZ TULCA
ČETRTEK, 9. 4.
MAT: Poštevanka števila 7
MAT: Delimo s 7
PETEK, 10. 4.
DAN DEJAVNOSTI: ŠPORTNI DAN
3. teden:
Teden od 30. 3. – 3. 4. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
PONEDELJEK, 30. 3.: KD 3. r. – Šege in navade velikonočnega časa
TOREK, 31. 3.
SPO: Dediščina (učbenik stran 50, 51)
MAT: Reši saj znaš (DZ str. 69)
SREDA, 1. 4.
SLJ: Poročilo (DZ stran 33, posnetek 10., 11.)
SLJ 2. uri: Možiček med dimniki
ČETRTEK, 2. 4.
MAT: Utrjevanje znanj poštevanke in deljenja
PETEK, 3. 4.
SLJ: V živalskem vrtu (DZ stran 38, 39)
Vejica pri naštevanju
GUM
2. teden: Torek Sreda Četrtek Petek
PONEDELJEK, 23. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
SLOVENŠČINA
HIŠICA NA JASI (DZ stran 32, 1. posnetek)
Po poslušanju rešujejo naloge.
Bodite pozorni na zapomnitev podatkov (natančno poslušanje).
- Poslušanje (seznanitev z vsebino).
- Poslušanje (seznanitev z vsebino).
- Poslušanje (preverjanje pravilnosti).
Po opravljeni nalogi naredi 5 poskokov, 5 počepov, če se spomniš vaj na stolu v zdravstvenem domu, opravi še te.
VOŠČILA, ČESTITKE (DZ stran 35, 2. posnetek)
Ogledajo si naloge in so pozorni na podatke, ki jih potrebujejo pri reševanju nalog.
Po poslušanju rešujejo naloge.
MATEMATIKA
V zvezek »Šolsko in domače delo« zapišejo naslov POŠTEVANKA ŠTEVILA 9
Po ustaljenem vzorcu (glej obravnavo npr. poštevanke števila 6) zapišejo račune množenja.
Do rešitev pridejo z zamenjavo faktorjev (npr. 2· 9 = 9· 2 = 18)
Razen pri računih 7 · 9 = 9 · 9 = , kjer si pomagajo s seštevanjem
npr: 7 · 9 = 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 + 9 =
Napišejo naslov VEČKRATNIKI ŠTEVILA 9
in zapišejo večkratnike v poljubno risbo.
Rešujejo naloge DZ 2 stran 62, 63.
GLASBA
V ZVEZEK za glasbeno umetnost prepišejo besedilo pesmi. Besedilo se naučijo na pamet in ga pojejo ob posnetku.
MAMICA JE KAKOR ZARJA
Mamica je kakor zarja,
zjutraj se smehlja,
ko še dete v postelji se
s sanjami igra.
In zato nikdar
nikomur je ne dam,
eno le na svetu širnem
mamico imam.
Mamica je kakor luna,
vse noči bedi,
da počiva njeno dete
mirno brez skrbi.
In zato nikdar …
Mamica je kakor sonček,
srček njen je zlat,
kakor žarek, ki posije
iz nebeških vrat.
In zato nikdar…
https://www.youtube.com/watch?v=DSm5RBwPv0A
TOREK, 24. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
SLOVENŠČINA
NARCISA
DZ stran 48,
Slika:
in posnetek
- Ogledajo si sliko.
- Natančno poslušajo besedilo.
- Preberejo vprašanja in skušajo nanje ustno odgovoriti.
- Po potrebi ponavljajo poslušanje posnetka.
- Nadaljnja navodila so v prilogi.
Starši naj bodo pozorni na to, kolikokrat mora otrok slišati posnetek, da si zapomni podatke.
MATEMATIKA
DELIMO Z 9
- naslov napišejo v zvezek
- večkratnike števila 9 (ki so se jih naučili), zapišejo drugega pod drugega in vsakega delijo z 9
- dobijo ustaljen način (glej prejšnje zapise deljenj)
- k vsakemu računu zapišejo ustrezen račun množenja
(npr. 72 : 9 = 8, ker je 8 · 9 = 72)
LIKOVNA UMETNOST
Ob ogledu PRILOGE PORTRET spoznajo kaj je portret in katere vrste portretov poznamo.
Likovna naloga:
Nariši ali naslikaj doprsni portret svoje mame (pomagaj si s kakšno fotografijo).
Prosi starše, da portret fotografirate in mi ga pošljete. Veselim se vaših izdelkov
SREDA, 25. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
SLOVENŠČINA
PRAVLJICA
Berejo pravljico.
MATEMATIKA
Preverim svoje znanje (DZ stran 65)
Po navodilih rešujejo naloge.
Miselni orehi (DZ stran 66)
Naloge rešijo tisti, ki to zmorejo in znajo.
GLASBA
Petje pesmi.
ČETRTEK, 26. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
SLOVENŠČINA
MESTO (DZ stran 40, 41)
SKRITI ZAKLAD (DZ stran 44, 45)
Poslušajo posnetek in rešijo naloge v delovnem zvezku.
MATEMATIKA
POŠTEVANKE ŠTEVIL 2, 3, 4, 5, 6, 8, 9, in 10 (DZ stran 67)
ŠPORT
Če imajo možnost, vadijo preskakovanje kolebnice. Če te možnosti ni (glede na okoliščine), naj ponovijo gimnastične vaje, ki se jih spomnijo od pouka.
PETEK, 27. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
MATEMATIKA
ZA VSE BESEDILNE NALOGE VELJA: Z rdečo barvo podčrtajo podatke, z zeleno barvo pa vprašanje. Zapišejo račun in odgovor.
REŠI, SAJ ZNAŠ (DZ stran 68)
Učenci rešijo besedilne naloge.
SLOVENŠČINA
Oglej si (poslane) slike, ji h uredi po smiselnem zaporedju in napiši zgodbo. Zgodbi daj tudi naslov.
1. teden: Torek Sreda Četrtek Petek
PONEDELJEK, 16. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
SLOVENŠČINA
Bilo je nekoč (DZ stran 27, 28, 29)
Berejo besedila in rešujejo naloge v delovni zvezek,
odgovore zapisujejo v zvezek »Šolsko delo« (zapišejo naslov, stran in nalogo, ki jo rešujejo).
Neznane (manj znane) besede v besedilu na strani 27 so:
SKODLA, GANK, KAMRA, LINA, HIŠA – razlago poišči v SSKJ.
Besedilo na strani 27 se naučijo brati tako, da bo ustrezalo naslednjim kriterijem.
Učenec ima na koncu 3. razreda usvojeno tehniko branja s tiskanimi in pisanimi črkami, če:
- bere tekoče, z ustreznimi poudarki in stavčno intonacijo,
- je izgovorjava razločna,
- predlog pravilno prebere skupaj z naslednjo besedo,
- pravilno prebere črke in besede, ki se drugače pišejo kot izgovarjajo.
MATEMATIKA
Rešujejo naloge DZ 2 stran 40, 41 (besedilne naloge pri nalogi 15 rešijo v zvezek)
Vadijo branje in zapis časa v konkretnih situacijah.
Rešijo učni list. List nalepijo v zvezek »Šolsko in domače delo«.
GLASBA
Adlešičko kolo (pojejo in plešejo kolo)
https://veselaglasbena.si/notes/0142_ADLESICKO_KOLO.pdf
- b
TOREK, 17. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
SLOVENŠČINA
Čestitka (DZ stran 26)
Berejo ČESTITKI in rešujejo naloge v delovni zvezek,
odgovore zapisujejo v zvezek »Šolsko delo« (zapišejo naslov, stran in nalogo, ki jo rešujejo).
Pozorni so na zapis »na rumenem lističu«.
PREVERIM SVOJE ZNANJE (DZ stran 36, 37)
Rešujejo naloge v delovni zvezek.
Učenci morajo vsak dan vaditi tehniko branja.
LIKOVNA UMETNOST
Oblikujejo čestitko. Izmislijo si, komu in za kaj bodo čestitali. Naj ne pozabijo, kaj mora čestitka vsebovati. Čestitko ilustrirajo z ustreznim motivom. Če imajo možnost, jo lahko oblikujejo na računalniku s programom Slikar.
MATEMATIKA
V zvezek »Šolsko in domače delo« zapišejo naslov POŠTEVANKA ŠTEVILA 8
Po ustaljenem vzorcu (glej obravnavo npr. poštevanke števila 6) zapišejo račune množenja.
Do rešitev pridejo z zamenjavo faktorjev (npr. 2· 8 = 8· 2 = 16)
Razen pri računih 7 · 8 = 8 · 8 = 9 · 8 = , kjer si pomagajo s
seštevanjem
npr: 7 · 8 = 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 + 8 =
Napišejo naslov VEČKRATNIKI ŠTEVILA 8
in zapišejo večkratnike v poljubno risbo.
Rešujejo naloge DZ 2 stran 57, 58.
3. b SREDA, 18. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
MATEMATIKA
DELIMO Z 8
- naslov napišejo v zvezek
- večkratnike števila 8 (ki so se jih včeraj naučili), zapišejo drugega pod drugega in vsakega delijo z 8
- dobijo ustaljen način (glej prejšnje zapise deljenj)
- k vsakemu računu zapišejo ustrezen račun množenja
(npr. 64 : 8 = 8, ker je 8 · 8 = 64)
SLOVENŠČINA
STAVBA NA ŽELEZNIŠKI POSTAJI (DZ stran 30, 31)
Berejo besedila in rešujejo naloge v delovni zvezek. Govornega nastopa o stavbi NE pripravljajo.
Učenci vadijo tehniko branja (besedilo na strani 30).
SPOZNAVANJE OKOLJA
PONOVIMO PRAZNIKE
Natančno si oglej prilogo in reši naloge na učnem listu.
GLASBA
Igraj kolo (pojejo in plešejo kolo)
https://www.youtube.com/watch?v=aE5yaMGyL5Q
b ČETRTEK, 19. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
SLOVENŠČINA
PUNČKA V TRAVI (berilo stran 74 – 77)
- Preberejo pravljico. V zvezke »šolsko delo« napišejo avtorja in naslov.
- Opravijo naloge zapisane pod pravljico (do nalog v dvojici).
- Pravljico ilustrirajo.
- Besedilo na strani 77 se naučijo tekoče brati.
MATEMATIKA
Računam do 100 (DZ stran 60)
- Učenci vsak dan vadijo znane poštevanke, računanje do 100.
- Naloge s strani 60 rešijo v zvezek za matematiko, rezultate vpišejo v delovni zvezek.
ŠPORT
Čim več se gibajte na svežem zraku. Če imate možnost, si na sprehodu podajajte žogo z družinskimi člani.
- b
PETEK, 20. 3. 2020, Lilijana Ograjenšek, prof.
SLOVENŠČINA
Oglej si slike in napiši zgodbo. Zgodbi daj tudi naslov.
MATEMATIKA
Računam do 100 (DZ stran 61)
- Učenci vsak dan vadijo znane poštevanke, računanje do 100.
- Naloge s strani 61 rešijo v zvezek za matematiko, rezultate vpišejo v delovni zvezek, razen nalog z besedilom, kjer račun in odgovor zapišejo v zvezek.